金日ah媽嗌我起身返學l0, 咩料-口-
跟住我又訓返又醒又訓!
勁野ah下 -3-
返到去冇咩野做l0, 吾該 -3-
係到尻坐w0, 係米好開心? -vvvvv-
到到pe超好玩l0, 咩事!
我同ann!e比賽, 我w!n l0, 咩事!
勁野呢? A_A 我都知!
跟住有test -3- Sh!tttttt;; 把我殺死好不好
跟住就lunch. 係到玩!
琴日先係chr!st!na生日!
但係個個都以為金日l0, 咩料 -3-
最近超中意講咩事, 吾該, 咩料, 勁野l0, 咩事!
返到屋企就gel返好個頭就出街去 <3
跟住出完就緊係返屋, 吾同甘熱仲尻遊咩!
我發現我自己呃緊自己l0, 吾該!
我仲好中意佢l0, 咩事!
跟住係屋企玩msn!
冇na na東add我 [琴日都有add]
出奇過出奇旦!
佢問我係米中意左謝梓傑 -口-
當然吾係l0, 由頭到尾都冇中意過謝梓傑!
佢甘 ...... 係米先!
我點會中意佢ah, 米玩na!
我家下正係想知邊條白痴放流料l0!
\口/
琴日又冇打日記l0, 咩事!
琴日果果個ah楠好似話有小小發燒 -3-
佢冇返到學, 同我msn左陣! -口-
快d 6月14 na <3
仲有9日l0, 吾該!
9日後本小姐就可以訓到黃朝白晏l0, 咩事 XD
日日同果果佢地傾電都仲得!
不過家下果果都吾記得我黎個人嫁na!
可憐丫, 佢日日去拍拖吾洗理我嫁na XD
[講笑姐] 我知道果果吾係d甘既人 <3
|