琴日冇打日記因為; 琴日由8點訓到金日7;30
第1次甘鬼早就訓!
琴日真係第1次l0, 平時冇12點先訓!
琴日爆眼訓吾知點解, 本身6點幾就想訓, 不過ah媽話食埋飯先-vv-
金日返到去都冇咩l0, 吾該!
跟住pe, run到我成隻狗甘l0真係!
run吾旭na, help me!
跟住返返去第4堂, 就玩玩玩!
lunch na, 就係到玩l0!
係到跟ann!e佢地係到做野 -3-
勁搞笑, 撞到我死左l0吾該 -3-
我同chr!st!na 1路食1路同佢打 -3-
真係 ..
跟住就玩na, 玩到好搞笑!
到到返到去第5課, 就做porject同ker!na!
我覺得金次係我最比心機既1次, 因為要追分 -3-
但係聽日要講解 -3- 死na, 我怕死 -3-
跟住math係到玩!
超好玩l0吾該!
返到屋就係到玩電腦!
跟住同謝梓梓msn
同荔枝傾電!
我覺得謝梓梓個頭染得0k好睇 , 冇佢講得甘樣7 -3-
好似金色, 不過又吾係金! XD
跟住個死人荔枝講鬼嚇我!
嚇到我有點兒想哭!
跟住就add謝梓, 點知佢勁耐先add返我!
因為嚇到我msn吾知搵邊位, 又吾係好多人0n!
就算有人0n, 都吾太fD!
甘岩又同緊謝梓梓msn, 米諗住叫佢陪我msn, 等我冇甘驚 T^T
跟住我驚到狂打比我ah媽, 我ah媽打返黎問我咩事, 我講話 '' 你幾時返, 我好驚 ''
跟住就開始喊!
喊到好大聲下, 比荔枝聽到我喊 \口/ 雯女又聽到w0!
可憐丫!
我真係驚嫁!
跟住勁想搵下摟下, 嚇到我 \口/
跟住ah媽又再次打返黎, 佢話我嚇到佢吾知我發生咩事!
佢以為我做咩, 狂打比佢! 佢以為我發生咩事 /____\ '';;
仲有8日就暑假, 正l0! 咩事!
清清;
我冇中意謝梓梓l0, 佢都話吾會有可能中意我l0 XD
所以米白痴係到講!
|