金日訓吾著!
所以好早起左身玩電腦`
見到高俊打過黎就打返比佢-口-`
同佢傾左陣, 我又同返果傾 x}
佢同果果真冇緣;
次次都係同高俊傾完果果先傾得!
可憐-口-`
跟住小山返左返黎香港就同佢傾/\/\
同埋荔枝!
荔枝博比我-.-
同佢又嘈交!
金次黎真既我\口/`
我講過; 我好撚憎人cut尻我線, bye都吾講!
佢仲要次次都係l0, 得哂!`
我同佢講左我佢再cut尻我線米洗指意我再聽佢電話\口/
我講得出都做得到!
鎖撚埋佢msn \口/
del撚埋, 我講左比果果聽, 果果o哂咀-口-`
跟住差吾多返去學到! 就畫眼線跟住走人!
我中於明白點解果果識放電-口-`
x}
跟住返到去, my g0d!
雨爆左-口-`
見到個仆街個樣勁似荔枝 \口/
搞到我好想打尻佢 \口/
發洩我心頭之恨 \口/`
xDDD
跟住d仔超樣衰, my m0ther!`
個屎忽坐左係個位到成粒幾鐘 \口/`
屎忽生野嫁na就!`
依家影d相次次都係比果, 咩人都吾比, 吾p0st x}
呵`
跟住成日係到發夢, 等落課!
吾返4日就比踢出 -.-
之要我日日返就0k na!
發吾發夢關你咩事 -u-`
跟住金日成堂我自己係到畫波點-口-`
吾錯吾錯` x}
很喜歡波點喔 x}
好耐冇打甘長既日記l0!
講得出做得到係我周小粒既 x}
講得出做吾到我就吾叫周[x][x] \口/
|