6/14/07
金日係最後1日返學!
金日全日係玩l0, 咩事!
正呢, 奇他野都吾記得哂lu!
正係記得1放學, 離開個下好正!
好似fly得甘, 好輕!
6/15/07
金日同果果佢傾電話傾到勁耐!
金日都同荔枝佢地傾l0!
荔枝失戀 -.- 佢要自殺l0!
我本身以為佢講下, 點知佢甘認真!
add佢又吾認, 打又吾聽!
搞到我狂打比佢個兩個笑, 笑死左!
跟住我打比彤彤, 彤彤幫我狂問d人!
吾知點解次次d fD失戀ah, 話要死!
我會喊嫁l0 -口- 人地失戀喊, 我又陪埋佢喊!
勁kai子 -口-
跟住ah l0ng話比黑店個老細個電話我!
因為可能知荔枝個d野 -口-
不過就算比左我又點姐, 我都吾識點講好 -3-
1陣人地誤會就吾好na!
彤彤同荔枝都係見過1次, 彤彤都甘關心佢-口-
彤彤定吾知果果話 '' fD黎嫁麻! -口-
唉 -3- 跟住過左好耐, 我同果果打比荔枝
有人聽, 但係佢以經入左院l0!
吾死得, 所以吾打比佢, 廢事煩佢na XD
6/16/07
金日彤彤同埋ah霖狂add我, 幾驚佢地發生咩事!
跟住係個d野 [吾講得na]
唉, 都吾知點幫佢地好 T^T
跟住又同佢地傾na!
跟住冇na na有人打黎, 荔枝!
佢係e阮l0., 勁哂l0, 吾該 -口-
跟住就同返果果傾, 跟住冇na na果果話;
金毛話add左你w0! 我話下, 你眼花咋!
佢話係3男睇到l0, 勁哂!
跟住同左陣金毛玩msn, 本身可以同金毛傾電話-口-
但係可能係果果係到掛, 吾知na!
下次傾都1樣姐 XD
又吾係冇時間, 我都米死 XD
跟住晚上就同荔枝傾電l0!
等吾到佢電了, 訓著了!
|