金日0k早就起身`
應該係話冇咩點訓過x}`
跟住起身就食野, 玩電腦!`
金日冇出到街, 因為吾想出-______-`
金日玩自閉, 1直都係間r00m到玩電腦`
跟住肚痛/___________\`
跟住就係玩電腦加玩電腦`
同果果傾電話 x}`
跟住打埋比高俊-_________-`
譚果果成日講咸野, 曳到死@@
跟住傾左好耐下都!`
跟住玩左個遊戲, 吾比講粗口`
1講粗口就要比人問`問題!
要講真話, 吾係就月黎月樣衰個d! x}`
哈, 問你地驚米!
問左好多廢話!
又話中意邊個個d x}`
次次同佢地傾電話, 都笑到我肚痛x}
跟住小東0nl!ne左, 同佢同埋俊同埋果果msn!
跟住打左比小東-口-`
佢1開始講喂, 以經笑到我同果果死左!
跟住好多粗口l0 @@
又屌你媽媽個d -________-`
我除左聽到老豆`ah哥成日講甘多粗口;
好小聽到d fD會講甘多, 嚇死@口@`
跟住佢地落街買煙定吾知咩, 所以冇傾 x}`
跟住返到黎, 同小東佢msn!
佢講d野好怪-__________-`
跟住又同返俊同埋果果電話 x}`
超好笑;
上3男, 上cuu0!
我發現我以經係成功放底左之前中意個個`
我吾愛你了=)`
聽日又要返學了 T^T
媽`
金日入左張相, 0k令女影得-______-`
吾比人睇 x}`
0nly比果果 x}`
|