金日好夜訓, 吾夠精神返學 /_\`
訓左兩粒鐘吾夠, 起左身 -_-`
起身發癲? 夢遊? x}`
跟住見到高俊打黎, 冇聽到-_-`
因為我好眼訓, 又吾知打吾打返比佢好 -_-`
又見到好多人aDD我msn -_-`
廢事理 -_-`
跟住起身換3等等的!`
金日冇畫眼線個d -_-`
吾夠時間, 加上面上看來很精神 x}`
跟住就玩左陣msn, 同果果 x]`
佢同我講話某某喜歡我 -_-`
佢話下次係電話先再同我講 x}`
跟住我就返學了 x}`
返到去, 1落車又見到個條勁似荔枝既仆街\口/`
跟住我閃閃閃 -_-`
閃到去同d fD傾計 -_________-`
跟住佢地又走出黎 \口/
我又閃閃閃 -_-`
見到[裝神] -_-`
同佢say左個h! -_-`
跟住又閃人, 跟住打鐘 /_\`
好想睇清楚勁似荔枝個條仆街既個fD既個樣-_-`
好好奇A﹏a``
金日sam!na同埋個條樣衰衰, 勁似我強表哥既條友;
要轉班 -_-`!
我地班本身得2條女, 加埋我先得3個-_-`
家下走左個, 得返我同另1條女-_-`
個班有17條仔l0, 咩事ah x}`
金日上堂都係到發夢, 諗人?
可憐到死左 -_-?
跟住lunch, 係到尻遊 -_________-`
跟住到math /_\`
小息又見到個個所謂勁似荔枝既仆街-_-!`
撞口撞面, 妖\口/`
跟住返屋企, 換褲出街 -_-`
買左好多野 -_-`
哈 x}` 勁野l0, 咩事!
返到黎, 就玩msn!
見到高俊打過黎, 所以打返比佢-_-`
傾左陣, 跟住ah媽逼我去食野-_-`
嘈嘈嘈, 嘈左0k耐下 -_-`
佢話我留係屋企扮自閉?`
佢話我再係甘吾比我傾電話, 玩電腦 /____\`
佢差d搶撚左我電話黎講/____\`
跟住cut左線 -_-`
問我電話條友邊位 \口/
我話我條仔, 信吾信?`
佢話信 -_-`
玩野麼?`
跟住又係到同小冰佢地玩-_-`
跟住就閃水-_-`
|