琴日早訓左-______-`
跟住訓左幾粒鐘到na;
高俊打黎-_____-`
醒左-口- 吾係好眼訓;
不過好肚餓!
傾左都0k耐下na!
係到發up風 x}`
奇實大家都0k眼訓下 x}`
但係都係到傾-口-`
跟住呢, 大家都眼訓嫁麻`
所以就講byebye, 跟住死去訓教-____-`
1cut線我就訓著左lu -口-`
發夢-口-`
撞鬼, 發夢又見到果果-口-`
跟住夢見高俊 -口-`見吾到樣-口-`
嚇撚死我-口-`
跟住1個電話響起來, 夢都冇得我發-____-`
起身好頭痛-口-`
跟住食野 x}`
食左好多野, 食左好多[車黎子]`
吾錯吾錯, 正哇 x}`
跟住又係玩電腦-口-`
太晏起身冇街出-______`
我發覺我成4日冇睇過電視-______-`
依家好中意攞ah媽個手提黎影相-____-`
聽日又要返學na /000000000\`
好可憐喔!
果果佢地金日吾洗返學!
果果佢地又要做豬了 -____- x}`
哈 x}`
個日老豆整個d野超好味!
平時食個d[紅油]就辛既!
我老豆整既就sweet既, [楊枝甘n0]
好想再食ah /_______\`
好好味 x}`
聽日返完學去街-______-`
hey babe, g0sh0pp!ng x}`
勁搞笑, 琴日我認錯左某人係果果ah哥-___-`
笑死 x}` 不過就甘睇真係0k似! x}`
|