金日冇na na2點鐘[夜晚]
起左身 -_-
同果果msn, 傾電話!
傾到吾想返學!
果果教我扮嘔 -_-` 扮病吾返學A_A`
哈 x}`
跟住係到同小東同埋高俊同埋果果同埋我自己msn!
4人會msn -________-`
笑死 -_-`
跟住果果吾傾na, 大家都訓了 x}`
我又訓!
我叫左果果嗌我起身[打電話]
點知佢叫左高俊嗌我起身[電話]
但係我冇聽到 x}`
跟住ah媽走入黎嗌我起身!
我係到扮死, 吾返學 x}`
跟住就同左果果傾左陣電話又係 x}`
跟住再訓過, 起身又係同果果傾左陣個d!
跟住就同高俊msn定吾知電話!
又係同高俊,小東,果果個d x}
4條友 -_____-`
小東成日玩尻我 /_____\`
夠na, 我同果果都好想知咩係正方型!
跟住傾電話 -___-
又係4條友 -___-`
又係到玩吾可以講粗口 -______-`
小東比我地問左爆多次 x}
佢講到 ..... -_______-`
跟住佢又玩尻我同高俊 -___-`
夠na \口/ x}`
跟住同小山msn x}
佢話夜晚call我;
通常佢都吾記得l0!
跟住同佢地3條友都傾得0k耐 x}`
佢地落街食野!
返黎同左陣高俊傾電話!
佢又訓佢既晏交 -____-`
聽日我吾洗返學 -0-`
正野 x}`
跟住又同果果傾電話 x}`
哈 x}
小東msn又玩我 -____-`
話咩; 粒粒同某某好重要 \口/
我同果果好重要先岩 x}`
哈 x}`
|