吾記哂做過d咩-口-`
正係記得我狂同人傾電話金日 x}`
都係果果個d na!
跟住金日同0k多人狂msn!
又金毛又俊又欣又平平又果果又彤彤個d!`仲有d網友!
跟住就add埋果果入去俊到傾msn!
跟住識左個人叫咩東-口-`
跟住係到傾!
跟住就同俊同埋果傾電話!
俊把聲真係吾講你吾信係超似唐老鴨!`
超kwaiiiiiii l0, 吾該!`
佢店然話返我似唐老鴨, 吹漲是丫!`
佢把聲1時時似1時時吾似!`
佢把聲0k似豆雞傑w0-口-`
果果吾講我都吾知-.-`
跟住我同婷都0k想同金毛傾電na, 因為婷對佢把聲0k有興趣 x}
我同果有問題, 中意聽人把聲-口-` x}
但係[[[[l0]]]]爆左 -口-`
雨到爆炸-口-`
跟住同果果又傾傾傾!
圓來果果細個果名係譚[子]欣!
但係佢ah媽話子子子屎屎屎 -.-`
所以就改做譚欣婷!
跟住我地係到玩, 睇下咩名係襯自己!
我幫婷改, 婷幫我改-口-`
佢同我改左個周曉琳, 超好聽-口-`
錫<3
哈 /\/\; )
果果記住去c And c到ck e-mail`
|