金日好似係ah媽嗌我起身的 -3-
起左身就死入廁所 -vvvvvvv- ;;''
跟住就食粥, 返學na =) babe們!
返到去肥b叫我幫佢畫眼線, 因為我平時自己有時畫, 佢會話好令個d!
點知我金日吾記得帶化妝袋 -,- 呵
金日同ker!na教人日文, 我發現我寫d日文算係令嫁w0 @@ XD
依家超中意打台灣注音同埋寫日文, 超可愛的日文 =)
跟住返返去!
pe就sign name!
跟住睇m0v!e ''
跟住就lunch, 買左支保保力飲!
第5課又係係到癲玩,!
跟住math有test!
好多都吾記得同吾知點做l0吾該 T^T
跟住金日又要行返屋企!
你估我行行下見到邊個?
ah dat同埋sara同埋佢地d fD
嚇死左我 -vvvvvv-
跟住返屋企睇電視, 玩電腦, 食野, 飲野!
屋企d野就快比我食清了!
不過食黎食去都吾肥, 呵! 所以食幾多都吾怕!
跟住金日沖梁吾知係做咩!
我沖完覺得有點發冷發燒!
-vvvvvv- 又好似冇力甘w0, 驚 @口@'';;
跟食飯, 老豆講d野笑到我真係肚痛, 哈!
笑到差吾多死得l0!
跟住就打日記, 好想訓教!
係甘多先na!
babe們, b!b!
|