金日1早又要ah媽嗌醒我, 跟住又訓返又醒!
跟住換緊褲, ah哥係出邊話;[你仲米起身ah]
我話;[著緊3ah]
跟住就攞Jacket去廁所著, 著完就洗面個d!
發現化妝c個個姐姐真係幫到我好多!
最近黑眼圈明顯冇甘黑,
嘻 =) 多謝哂;;;
返到去差小小就打鐘, 嚇到我死!
跟住見到J0vany係我前邊就冇甘驚, 因為就算真係打鐘都有佢陪我1齊比老c話 -,-
哈haaaaaa ;;
金日ah one同Pawan都打鐘後先返, 呵呵!
有delent!0n! 抵死 -,- 如果係我既話我聽日就吾會返, 我次次都係甘 -,-
跟住都冇咩喔, 金日p.e超好玩, 都超辛苦!
金日狂係到諗琴日雯女同我講個句 ;;;;
當我開始對佢冇feel, 佢先應!
我心情由頂頂, 呯;;;;;; 心情d0wn至極極極極極極底點 /____\'''
跟住金日lunch同ann!e串, 差d旭手打佢 -,-
吾知點解最近好小事就好燥都炆!
ann!e又要吾夠我串, 我講10句先講1句既佢[真]
跟住佢吾知望我定ker!na, 我走埋去, 拉左佢1大下!
佢話[你要什麼], 0k驚下佢講野個時!
因為個時我嬲到有點兒想打尻佢 -,-
跟住我同ker!na出到去又1直同li佢地跟我地!
我又火, 因為最憎!
跟住狂話ann!e, ah l!走到黎望住我, 佢隻眼話比我知佢覺得係我錯!
家下邊個錯先ah, 屌喇星 -,-
ann!e同佢fD d都吾代表佢岩, 有時有d野分清楚事<fly>黑白先
跟住都冇咩金日!
金日同荔枝傾電, 佢叫我星期五同佢同雯女出街!
我吾想出, 因為 ....................... [有d人明有d人吾明]
跟住佢嬲 -,- cut左我線, 跟住msn add返我, 又好似冇事 =)
金日上到cuu0, 我變左吾係水版版主, 個時好吾開心, 又火又想喊 /.\
我做錯左d咩, 我可以改, 我真係吾可以冇左水版嫁 /.\
比多次機會我na
|