唉, 諗返好多野!
好後悔3年前走左 /.\
個時細個咩都吾識, 以為個到咩都係最好!
點知, 圓來係得個吉!
3月個時好開心日日同你出街!
都係你教識我化妝 /.\
可能你既最最最最最*好既fD吾1定係我*!
但係你係我*既最最最最最好既fD!
就算你吾得閒, 你1知我*有吾開心個d, 你就會咩都吾理,同我*傾左電話先/.\
你冇咩好, 就係關心朋友同埋吾會成日嬲朋友個到好!
有時自己心情吾好, 又會發你脾氣!
係你先忍到我*!
就係因為甘, 所以我*改/.\ 我以經小左係你面前冇神神發你脾氣/.\
同你出街真的超h!gh的=)
有D野想開口同你講又吾知點講, 為有張自己想講既野打係到!
吾知點解家下諗返之前成日發氣[對你]覺得好對你吾住!
所以就想打出黎了 >vvv<"
你睇完, 下次同我傾電話吾好提返-口-''
我*會吾知點好 T^T
|