金日有好多野都吾記lu!
講返靈晨個D野算na!
金日ah, 勁多人aDD我*w0!
但係佢地aDD我*係因為佢地好悶 -口- '''
佢地悶先aDD我都算na, 佢地仲要講埋出口 /.\
我悶又可以搵邊個w0! 衰人!+可惡
跟住湯圓*aDD我na, 佢同我*講左好多野!
佢話我*自私, 愛1個人, 吾1定要有, 我*愛既人都可以去愛人!
但係你根本就吾明, 我*冇自私! 如果我*自私我*就吾會 ........ !
你根本就吾明ah, 正係識話我*錯!
我*咩都講你知, 我信你, 我信你吾會出賣我! 甘點解你又要 ....... ?
係米我身邊冇1個可以比我*信? 除左[雯*果*彤*]!
次次我*信你地, 你地都要出賣我! 點解次次都要傷害我!
我*就係吾想佢知, 我*吾想佢可憐我AH, 明吾明嫁你地!
後黎吾知做咩W0, 我喊*NA /.\
個時我*真係吾知可以打比邊個, 我*就打左比雯*!
佢聽左電話我講左句雯*就狂喊 -口-''
我*張D野一五一十講哂比佢知, 佢話佢會幫我* /.\
佢叫我*吾好再爆糖個D, 等等 ...... /3\
唉, 真係個時吾知可以搵邊個, 正係知想喊*, 想搵人陪 /.\
後黎就同果果講, 本身佢要洗白白, 後黎佢見我*甘樣, 先同我*傾左陣 /.\
果果樣樣都好好, 唯獨佢關心朋友個到最最最最最爆好 /.\
多謝你地ah >vvvvv<"
後黎就訓*左na, 因為吾知點解次次喊*完都好鬼想訓教教 @@''
後黎荔枝先生打黎w0 -口-'''
就傾左陣na, 真係勁頂頂頂頂頂吾順, 所以冇傾左訓左lu -口-
金日好似冇發夢 -0- ''
|