金日0k早起左身, 因為琴日[星期五玩到3點幾[am]就訓了]
跟住出去食野再睇電視, 睇我猜我猜我猜猜猜!
ah雅離開左我猜我猜我猜猜猜好似冇甘好睇, 因為之前佢同大佬成日係到玩-口-
金集有范范姐姐, 佢唱佢自己既歌[黑白配]跟住比大佬玩.. xDD
話佢同黑人大佬, 范范=白 黑人大佬= 黑
跟住范范話大佬好衰 .. xDDD 勁搞笑
發現左1樣野, 就係Ra!n!e 0k中意成日冇na na係到扮可愛-vv-
之前都0k中意佢-vvv- 家下麻麻
睇完又睇第2 d, 吾錯吾錯, 時間過得滿快!
跟住又係到玩電腦na!
玩玩下吾知幾時, ah l0ng打黎-口-
同佢傾左陣, 佢做左樣好英既事 -,- 好勁
拍手掌比佢要 @@
跟住傾完冇幾耐, 彤彤去完mk返黎, 行緊返屋企打比我!
好在, 佢仲記得有我黎個人 -口-
行返屋企都記得打比我, 哈ha ..
跟住佢叫3分鐘後打返比佢, 點知小兒佢地[cuu0]佢地打黎-,-
所以吾記得打, s0rs0r ah彤彤 =)
我本身以為正係有小兒同小yikk, 跟住多左ah h0係到 -,-
搞到我又分吾清邊個打邊個, 成日問;[你係邊個ah]
好煩喔我 -口-
跟住傾完打返比彤彤傾左陣, 傾左陣佢話下次搵我, 跟住就冇傾!
跟住係到玩msn, 整日記, 之前個日記sh0rt左 -口-
真p街喔!
又要mer0吾食1日字跟住要等官網碓定返個新日記-,-
小喇星-,-
|