金日都0k早起身, 乖 .. xDD
金日食p!zza[加]粥!
吾係自己煮既粥, 係1包包整返熱就0k個d!
都吾錯, 有飽<如>!真嫁, 幾好味, 不過好似咸左d l0!
食完吾知點解; 我勁想嘔 -,-
跟住過左陣ah哥佢地返到黎, 我又整多包食
金次係 ....... 吾好味 /.\ 比左ah哥食
如果好味既話, 1早就彩佢都傻, 哈haaa
不過我咳[加]感冒, 我食左dd就比佢, 會吾會傳比佢嫁@@
跟住佢話[冇na]? -,- 傻仔
跟住返入r00m玩電腦!
過左陣同荔枝同小山msn @vv@;;
跟住傾傾下msn, 荔枝叫我打比佢 -,-
就打左, 跟住小山話[你地慢慢談情na] -口- 我講左聲[收na]; 對吾住小山/.\
跟住個個荔枝都吾知係玩sms定傾電話嫁 -,-
真係ah .\_/.
跟住小山要訓lu =)
同荔枝傾左都0k耐下 =)
荔枝好小會係電話到唱歌, 金日狂唱
滿好聽, 吾錯吾錯
圓來荔枝唱兒歌都0k嫁w0! @vv@
我狂係到唱話[小暈同小吉好重要] -口-
我要去大家樂食野, 所以話1陣打比佢!
金日係大家樂超搞笑 -,- 係甘同ah哥串咀!
跟住返到屋企就打比荔枝na, 勁耐先聽, 想cut線na, 佢就聽 -,-
吹漲ah @vvv@;;
跟住佢話吾傾定吾知我話吾傾所以cut左線, 金日仲係咳緊*
不過把聲好返左好多 =)
訓教 -,-
|