金日冇咩野係特別既!
最特別既係金日lunch食完野, 冇na na chr!st!na大嗌1聲, 鬼ah!
跟住我地就係甘run, 個隻鬼就係<kelly>
佢差吾多可以講得上係冇朋友, 日日痴我地 -,-
煩得要死! 跟住我係到玩, 我用我既Jacket打尻佢 -,-
佢走去ker!na後邊, 以為我打佢吾到, 佢都傻傻地 -,-
跟住我叫佢米走去ker!na到, 狂打佢 @0@
跟住吾知做咩, chr!st!na 1路睇我打尻佢, 1路係到笑 -,-
跟住我係到串個個所謂既<kelly>, 不過我吾係用平時我真係串人個d, 我係串中搞gag !
笑到lydia同chr!st!na就快死了 -,-
都吾知有咩甘搞笑 -,- 不過有d我講到自己都會笑 -,-
ker!na話我串得佢好過份w0, 不過我都係玩咋麻, 玩吾起既可以吾玩 -,-
跟住搞到個個<kelly>有小小想喊 -,-
kelly隻眼紅哂, 係米真係過份左!
不過我同果果, 彤彤佢地等等既人都係甘玩嫁na!
又吾見佢地喊, -,-
玩吾起, 下次吾同你玩 -3333333-
|