tSUI' BLOG★!
2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


陸月叁日 分類: 未分類

今日係Ra!nBow生日..先SaY句''合皮鼻乎地!!''

------------------------------------------------------------

今朝俾生日的電話嘈醒了..不過都是要醒的..

之後去左kFC食早餐..食完去左M記搵佢地.

之後又同M.R上左屋企擺野..跟住去租單車...

唔小心整親牙..!~好痛T^T''

之後遲左還車搞到要加5蚊雞..

還左車就同M.R上屋企涼冷氣..班男仔去攞爐..

之後就出門口去搵次子喇..

跟住入左沙灘攞車就出番黎..乘輕鐵到''兆禧''(-\/-'')

俾番架車R媽..就乘的的去沙灘..條司機好串囉,,!!~

句句都串住晒..!!~黑人憎的!!~\_________/!!

之後入左沙灘就陪R換3..跟住就落水了..第1次落完水上番黎..

成班人係度又食煙又乜又乜..搞到R好嬲..最後俾人鬧走了^_^'''

跟住就搞點個場..再落水..之後就不斷有人整親隻腳..

跟住6點幾就換3番了..諗住走..點知佢話食蛋糕喎..

咁就叫佢牙媽打電話番HoMe牙牙媽講..

之後食完蛋糕影埋相就走了..

出到去就陪次子去0k食野..牙攸又請食雪糕..

一路食我就一路驚..都唔知做咩..之後又發現唔記得攞水樽..

好彩..R好人..佢話禮拜1俾番我..

之後就乘輕鐵番HomE..牙哥係屋企樓下等我,,

上番去又冇野啵..不過.有好多野要做牙..T^T"''

到左11點幾就訓了..

啫係E+..^v^'''

 

THE END

2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


陸月貳日 分類: 未分類

今日好早就起左身..

起身做hw..做左幾份咁喇..但係仲有好多..

之後1:00左右..咪嘈call我話俾D野我..

之後又陪左佢去買卡..去左我屋企寫..

------------------------------------------------------------

1:30左右就出門口去市中心了..

1:50左右就到左..周圍行..等次子電話..

點知行左唔夠一分鐘咋..佢就打黎-\/-''

之後行過貼紙相鋪竟然見到''徐PK;C0Co;S0So;Ra!nBow''

之後就同左Ra!nBow anD次子影貼紙相..^v^''

好開心牙..影完要畫相相..畫畫下Ra!nBow話要走喎..

靜番我同次子係度畫..畫完就等相..點知原來D相唔識落黎-\/-''

之後剪相;;整相..搞點晒都係2:35咋..

去左睇鞋...睇中左一對..不過想睇多D..所以行左去雅都..

點知去到冇對靚..行番去''老遠''的地方買..

點知佢同我講話冇我個碼TwT'''

最後就同次子去左''萬琪''睇野anD買野..

見到many菇..但係見唔到''哈姆''\__/!

之後出荃灣Buy鞋..Buy左對好靚的(自讚嗎!?-\/-'')

------------------------------------------------------------

番到屋企搞點晒Ra!nBow就打黎..-\/-''

之後傾到7:30去左跑步..好支力喔!!~

番到Home就即刻洗白白..之後食飯..

之後就打日記了解到^0^''

 

THE END

2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


陸月壹日 分類: 未分類

今朝同次子一齊番學..

Hap!..唔知點解-..-''

之後排隊個陣個老師講到超快喎..

都未試過有一個老師會講到咁快架..!~

但係之後又冇喇喇話要我地上禮堂..o左囉..

之後就上左去喇..超恐怖牙個氣氛..!!~

跟住搞到成8:40先番班房..

番去之前佢仲要話會睇校服..嚇到我地D裙長晒..-w-''

之後英文超悶牙..

到左小息過陣..徐PK冇喇喇話要我同次子調位..搞到次子喊牙..

之後Maths又搶電話..^v^''

跟住佢都有俾我..聽左陣..之後做hw,,聽細淇話,,^v^''

IT&D又用唔到電腦..今次去左40號機..

之後食飯完左又傾計..聽歌等..

中文堂好悶..要聽書..>^<''

早放3:10..陪ML''乘''車..

番來..等T.R...之後冇耐諗住去哥哥HoMe..

點知追佢搞到甩鞋..好魚牙!!~>口<''仲要俾佢見到..

最後去左兆禧睇哥哥打波-口-''

食左一口唔應食既野..咳左成半分鐘..!~以後都唔點牙!!

跟住去左廁所傾計(變態-口-'')

之後5:45番屋企..番到屋企換3..就同父去M記..

食左半個餐..仲有半個俾牙哥..^v^''

食完飯後開了電腦..有人俾左個毒我-口-''

搞到我個班既都有事牙..衰衰..

仲要搞到我喊喊..連牙哥都有事牙!!正衰人..

最後牙哥教我..搞點左..Thx..多謝哥哥哥哥..

希望有事既人都可以一齊鬧衰佢喇..!!~^v^''

最後..祝世上再冇任何病毒..

 

THE END



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed