今日係Ra!nBow生日..先SaY句''合皮鼻乎地!!''
------------------------------------------------------------
今朝俾生日的電話嘈醒了..不過都是要醒的..
之後去左kFC食早餐..食完去左M記搵佢地.
之後又同M.R上左屋企擺野..跟住去租單車...
唔小心整親牙..!~好痛T^T''
之後遲左還車搞到要加5蚊雞..
還左車就同M.R上屋企涼冷氣..班男仔去攞爐..
之後就出門口去搵次子喇..
跟住入左沙灘攞車就出番黎..乘輕鐵到''兆禧''(-\/-'')
俾番架車R媽..就乘的的去沙灘..條司機好串囉,,!!~
句句都串住晒..!!~黑人憎的!!~\_________/!!
之後入左沙灘就陪R換3..跟住就落水了..第1次落完水上番黎..
成班人係度又食煙又乜又乜..搞到R好嬲..最後俾人鬧走了^_^'''
跟住就搞點個場..再落水..之後就不斷有人整親隻腳..
跟住6點幾就換3番了..諗住走..點知佢話食蛋糕喎..
咁就叫佢牙媽打電話番HoMe牙牙媽講..
之後食完蛋糕影埋相就走了..
出到去就陪次子去0k食野..牙攸又請食雪糕..
一路食我就一路驚..都唔知做咩..之後又發現唔記得攞水樽..
好彩..R好人..佢話禮拜1俾番我..
之後就乘輕鐵番HomE..牙哥係屋企樓下等我,,
上番去又冇野啵..不過.有好多野要做牙..T^T"''
到左11點幾就訓了..
啫係E+..^v^'''
THE END
|