今日是一個滿開心既一天..
普通話聽書-口-''因為要努力學好佢..
唔希望有一科唔合格喔..
之後中文堂要上521牙..!!~>\/<''
不過中文好好玩牙..^_^'''
MaThs..都冇咩特別..總之就係唔聽書..
我驚我遲早會搞到MaThs考個成績會唔靚牙...
IT&D個部機用唔到..用左15號機..(牙攸個部..)
之後又要企喎..T^^T''都唔係我既錯..Why我要企!?
之後先有得坐咋..不過其實佢都係同我玩啫...
佢之後都同我講''E..你真係企牙..!?去攞櫈喇..''咁樣..
食完飯又吹水..哈哈.(又想知我地講咩牙!?問我囉..^v^'')
之後中文語言考口試牙>\/<''
未到自己個陣要作文..[[20週年校慶有感]]
------------------------------------------------------------
班主任堂成班一齊係度傾計..
超好笑anD好玩牙..!!~
(但係佢冇出聲..訓左..-\/-''')
之後放學牙S0都唔知做咩..冇喇喇要我地講要交咩Hw..
跟住就真係放學了..(放學都可以見到佢幾次..有病.!?-\/-'')
之後同Ra!nB0w去搵''雀仔''牙 ..
最後就走人了..^v^''
番到屋企痴左線..係咁食野..都唔知肥左幾多-/\-'''唉..
冇野好打了,,
THE END
|