tSUI' BLOG★!
2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


伍月叁十日 分類: 未分類

今日是一個滿開心既一天..

普通話聽書-口-''因為要努力學好佢..

唔希望有一科唔合格喔..

之後中文堂要上521牙..!!~>\/<''

不過中文好好玩牙..^_^'''

MaThs..都冇咩特別..總之就係唔聽書..

我驚我遲早會搞到MaThs考個成績會唔靚牙...

IT&D個部機用唔到..用左15號機..(牙攸個部..)

之後又要企喎..T^^T''都唔係我既錯..Why我要企!?

之後先有得坐咋..不過其實佢都係同我玩啫...

佢之後都同我講''E..你真係企牙..!?去攞櫈喇..''咁樣..

食完飯又吹水..哈哈.(又想知我地講咩牙!?問我囉..^v^'')

之後中文語言考口試牙>\/<''

未到自己個陣要作文..[[20週年校慶有感]]

------------------------------------------------------------

班主任堂成班一齊係度傾計..

超好笑anD好玩牙..!!~

(但係佢冇出聲..訓左..-\/-''')

之後放學牙S0都唔知做咩..冇喇喇要我地講要交咩Hw..

跟住就真係放學了..(放學都可以見到佢幾次..有病.!?-\/-'')

之後同Ra!nB0w去搵''雀仔''牙 ..

最後就走人了..^v^''

番到屋企痴左線..係咁食野..都唔知肥左幾多-/\-'''唉..

冇野好打了,,

 

THE END

2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


伍月貳拾玖日 分類: 未分類

(今日..今日做過D咩牙-V-''!?)

英文堂派番D!cTat!0n..96分牙..!!~

好Br0ad牙..>口<''

生命教育..''性教育''牙..CraZy!!~

之後超無聊囉!!係度畫畫..

中文堂..要作文..個腦實左..點作牙..!?好煩牙E+...唉.

之後牙丘一定同左牙S0講囉!!

如果唔係..牙S0唔會鬧我的..!!

哼..

跟住PE..跑九牙..大家都好落力咁跑牙...

(唔知佢跑左幾多呢-V-''!?)

跟住都好悶..唉..

------------------------------------------------------------

放學去左KFC..好搞笑..

係咁講笑話..哈哈..

不過之後見到老豆..嚇Q死我..頂佢牙..

唉..我唔想番屋企都係因為唔想你唔開心咋..

坐我地格黎個條友又樣衰..又嘔心喎..仲要好唉..

好心佢喇..咪鬼望住晒牙!!~

------------------------------------------------------------

番到屋企冇耐牙爸就番喇..

跟住又同Ra!nB0w傾計..^_^'''

(想知傾咩..!?問我囉...^_^"')

-

THE END

2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天


伍月貳拾捌日 分類: 未分類

調位了..今天要坐新的位置了..T^^T'

其實一樣的..一樣都是悶的..

他們玩得很開心..但是我就在一旁悶著..

不過都是開心的..只要他們快樂便好..

小息也開心..他們都會告訴我一些秘密..

都還是有些我不可知的..

T.R都受溝了..他們竟想連我都有牙..!!~..別說笑..

你們有就好了..不用想我的..他都不會咩咩我..

再這..我不會做那個主動..

放棄吧..不會有可能的..

我.他..只會是朋友..沒有的了..知嗎!?!?

------------------------------------------------------------

回到家..不知道父到底做什麼..

冇喇喇發皮氣..有病嗎!?

我都不是那個意思..你又這麼的說我..

唉..我不想激你牙..你不要這樣好吧..!?!?

 

THE END



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed