tSUI' BLOG★!
2007 年 5 月 24 日  星期四   晴天


伍月貳拾肆日 分類: 未分類

昨日,前日都未有打日記..

前天是因為我8:30已經睡著了..

還要家人把我抱進我的房子..

------------------------------------------------------------

昨天有急事早走了回家..

回家後又出去了..

再回家後..母親怕我病情惡化..

強迫我要跟他們回鄉...

當然我也就範了...T^T

------------------------------------------------------------

回鄉都是陪母親散心..

她最近好像很煩惱..所以我都是陪她好一點..

不然到時就會是我不放心了..

回到去很普通的吃了個河粉就回家了...

回到鄉感覺不同了...很輕鬆的..

------------------------------------------------------------

今天..

晚上回到HK..已經9:30了..

還有hw未做牙..

做到11:23還未做完..

我想..明天一定不夠精神了

------------------------------------------------------------

明天來一個跳舞考試..

怎辦!?我的所有舞步都未記熟..T^T'''

我想明天一定死得了..

這幾天我的腰骨又開始痛了...

唉...

------------------------------------------------------------

昨天看了一本命理書..

很準牙..

他叫我旅行要小心牙..

不過已經過去了T^T''

他又說我病從口入牙..又說中了..

他還說牙..我很重視友情..又說中了..

怎麼喇!?很準呢..!~

不過..他又說..父今年有大凶..

令我很怕..我不禁''激''他..

我怕他真的有事牙..

我連我又多了一個缺點都已經不禁告訴他了..

這件事在家中只有母親才知道..

我希望父親可以活到1000碎..!~

一家人也要健健康康牙!!~

大家也要活過100碎..(最小..)

 

THE END

 

2007 年 5 月 20 日  星期日   晴天


伍月貳拾日 分類: 未分類

尋日冇打到日記喔..

不過都唔知有咩好寫..

大家都開始唔寫日記喇...要加油喔..!~

發唔發覺背景音樂唔同左呢!?^_^''

今日好支力牙成日都..係咁訓..

食午飯個陣牙爸係咁要我食野..

我都食唔晒牙=.=''你迫我都冇用架喇..

唉..佢竟然話我有''厭食症''喎..未玩喇..

我食得玩得牙..傻架咩..未見過世面..

原來有巧多hw架..

我都唔知添..>口<''

搞到做到成玖點幾都未做完...

喵...>..<''

送上一張靚相....

呵呵..是煙唷..不過我唔食的-口-''

2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


特別的... 分類: 未分類

牙欣俾左張傻相我...

你估下係WH0..^_^''



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed