tSUI' BLOG★!
2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


捌月拾捌日 分類: 未分類

換左個BloG底喔..>v<'''

E+為緊NDS而發癲既我..全因為...RB..

佢俾左太鼓我玩..搞到我玩到上癮..-\/-'''

不過都唔怪得佢..^^''''''

唔講其他..講番個BloG先..>v<''''

個BloG換左個新Lo0k..完全唔同晒...

衰然仲有我最囍歡的P!nK..不過..

都變左好多喇..

唔係以P!nK為主..係粉藍..

如果底圖小張D..咁就見到個太鼓明顯D...>v<''

總之愛太鼓..!!!^^'''''''

太鼓萬碎..^v^''''

我一定要送一部NDS俾自己..要加油喔..!!

唔可以再亂洗錢..

因為有好多野等住我去做..仲要係要用錢架添牙>^<''''''

大洗既我要變喇TvT''''''''

GooDByE大洗..^^''''''''

2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


捌月拾肆日 分類: 未分類

*[[討厭自己   ..未能得到你的芳心'''

我囍歡它.....


作曲:阿滾
主唱:楊千嬅
填詞:林夕

別離未算久 別漫談如摯友
令清修的我再失守
別凝望太久 令面容如刺繡
像一針一血的引誘

一巴一巴 情感打不化
沒碰著你再愛誰未算假

何必擔心下半生 何苦不信任緣份
談多幾次心 自然就似情人 唯有甘心
無需等的別要等 庸碌一世沒遺憾
人家不費心亦能恩愛互吻 誰說別人未襯


淚還未轉圈 便被人嫌我怨
扮開心果也夠辛酸
舊情未算短 令別人如副選
像他的衫也該 你穿

收得多花 遲早火花都化
未信共對上百年未愛他

何必擔心下半生 何苦不信任緣份
談多幾次心 自然就似情人 唯有甘心
無需等的別要等 庸碌一世沒遺憾
情不必太深 若能不執著你 誰不懂去互吻

如果戀愛為結婚 如果擁抱為名份
何苦等半生 沒人沒有情人 如果甘心
誰的心可及你狠 誰肯恩愛亦榮幸

難刻骨銘心 亦能找到護蔭
忘愛自然合襯

大家有聽過嗎..!?

--------------------------------------------------------------------

昨天的''灰S0''令我都變得有一點兒的灰色..

就像是灰色要根My L0vE粉紅搶位子一樣

我的心還是粉紅有97/100喔..

還是粉紅勝利..^o^''

灰色的天空快離開!!

打走灰色!\____/'''

--------------------------------------------------------------------

面上的暗瘡越來越放肆..

真討厭..!!!

真羨慕哥哥已經1整月沒有生到暗瘡..

/________________________________________\

我..不想再令暗瘡放肆..!!\口/''''

2007 年 8 月 13 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed