瘋癲的一天
今日9點幾就醒左..因為答應左牙媽咁早起身..
之後就食野,,玩野..同埋做功課..
我咁今叻牙..!!~做左大半本MathS作業牙..>v<''''
我好驚暑假完左都未做晒中文/_________________\''''
{唔講功課住..}
12:00就開始換衫準備..
去到市中心就同M.T.R去影貼紙相..
以我既經驗..越多人越惡搞=\/='''''
影左成個鐘牙-口-'''''''''有部機係任畫架..
{其實係因為個陣冇人..如果唔係會計時架..}
一般滿意咁喇..{因為我搞到好...-\/-''''}
影完就去唱k..超好玩牙..
佢俾多左成個幾鐘我地玩牙..!!~正爆..>v<''''
不斷發癲..哈哈,,跟住又有好多搞笑野..{仍秘密^^''''''}
叫左8個餸..因為我肚餓-\/-'''''
佢個D麵好長牙..#o#....係咁捲都捲唔晒..>口<'''
開始個陣應該係兩點度..走個陣係六點差唔多半-\/-''''
把聲唱到沙晒牙..>^<''''
不過好玩係值既..如果唔好玩就難講..
總之開心..!!! |