今日番左鄉..
同牙媽攞住勁多野番去..
如果唔係驚佢攞唔到咁多都唔番..
去到個邊就見到表哥..
佢車左我同Ma去佢hm送底第一盒野..
之後又走..架車多左幾個人..
之後就去P0P0度..
好耐冇見過佢喇..成半年幾喇...
今次就放底晒所有野..
之後留左個幾鐘就出左去行一陣..
番番去又出左去買野食,,*u*..
個間M記真係非常抵anD平囉!!..仲要好搞野-\/-''''
佢可以俾你一路渣車一路買野..
第一揀野食..跟住向前俾錢..再向前攞野食..
超無奈...
HK一定冇囉..有就好玩喇..
最抵同平係佢D乜樂雞廿蚊廿舊..
真係食死人牙..而且D乜乜''派''又柒蚊兩舊喎..
仲有一件係冇可能係M記見到既''辣雞卷''..
估下幾錢.........................陸蚊牙!!
真變態..
HK一定冇咁平囉!!..
牙哥聽到仲問我做咩唔買乜雞俾佢..
真玩野..
唔知會唔會食到肚''哦''就真..
之後因為特發事件早走了.. |