俾你既日記太多..
朋友們都掛住我..
可惜就是你不知..
今日起要小D打你既野..
希望我是可以做到的..
今日又是星期六..
好似仲係星期二咁..
唔知咁樣又可唔可以返回以前呢..!?
人地話...
只要有樣野令你既時間快過真正時間就可以去未來...
咁如果我令到時間慢過真正咁回到過去囉../\/\''''
不過都唔得既..\__________/!!!
真過分..如果可以咁就任何都有變化lu..
>^<''''
{Ps;;這篇不是日記喔-\/-'''}
今日好黑仔..朝早就係咁整親..
''下就''仲衰..真係唔好提..!~
今日班仔嘈到好煩..係咁係度玩..
真係好嬲囉!!..又上唔到堂又傾唔到計..乜都做唔到..
好黑人憎牙!!
遲早因為上堂太嘈而失聰牙!!..屎低能仔!!
好Q憎你地牙嘈{x}住晒!..
唔該你地唔好再嘈牙!!
今日傾左好多真心話..
講左好多野..好開心..不過我唔係心理變態..
{知咩事既人會明的}
我答應我所有既Best FD..我一定會改!!
我要做好自己..做到好為止!!
最小都要唔會俾人咁講自己!!..
最小唔可以太過火..!!
大家要提醒我牙!!但係係耳仔邊好喇-\/-''
因為如果大聲講出黎既話我會好樣衰-w-'''
{最小都俾番小小面我-u-'''''}
唔該晒各位../\/\'''''''
我要改變壞習慣!!!
希望你地會支持我...