tSUI' BLOG★!
2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天


捌月壹日 分類: 未分類

海洋公園開心的一天

今日7:00就起左身喇..食左好多野就出街lu...

8:00去左RB hm..!~之後陪佢去左買D野..就番ScHo0L..

番到去佢話9點幾先開車-\/-''真係頂佢唔順..!!~

一路坐車都幾悶下..終於到左喇..^v^''好開心..!~

一去到就先坐''攬車''去第二邊玩水..!~''滑浪飛船''牙..!~好玩.唔多水..

不過..等左好耐耐耐耐..~~之後就去下水禮..

開頭以為好低B..點知原來係好好玩架..!!

今次唔係等左好耐..係玩左好耐..

之後好玩我好驚.又好想玩既''越礦飛車''..嚇到傻晒-\/-'''

跟住就去左搵ML佢地..去玩''海盜船''第一次玩驚驚地..第二開始唔驚..

第二次都係陪RB玩-\/-'''玩左好幾次..哈哈..玩到傻左..

跟住去左玩''飛天鞦韆''..係一個好無聊.不過用黎吹涼既遊戲..

好白痴咁玩左好幾廿次..=~='''跟住又去玩左兩次''海盜船''..

玩完去左''摩天輪''就走左去玩番''滑浪飛船''..

點知行行下先知道就開夠鐘..係咁勁跑..到左之後幾乎係冇人..

我地玩左好多次..玩到連D工作人員都同我地熟左-\/-'''

最後就走了..點知走個陣先知原來8點冇''攬車''番過去..

又跑..不過今次係喪跑-\/-'''跑左痴晒線..

好彩趕得到咋..如果唔係就大喇..

點知上到車..賴先生話佢未上車-\/-'''好彩佢又趕得到喎...

玩完番到去..見到學賦佢地係度玩''大力除''..拎左一個超級大獎..

點知佢話拎完冇得再拎任何大獎..牙sir就同佢嘈..終於都可以拎多一次..

之後就走喇..^u^'''

PS;;下次去海洋公園唔好話係KC學生-\/-'''

2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
柒月貳拾玖日(貳) 分類: 未分類

晚上6時許..去了找爸爸..

他..看來精神了很多很多..!~我的心定了..開心了,,

他..沒有事..我很高興..很感謝上天的恩賜..

我和哥哥一直也在逗他笑..他也笑得很開心,,^u^''

很久不見那個笑相了..很久了..我想都有壹個多月..

就算他有笑..也不像這回..這次..他可笑得不停..開開心心的..

後來知道..原來兩邊的病人都是同鄉..難怪他們那麼健談..聊得那樣的快樂..

7時許..爸爸要我們走..我和哥哥都不願..硬著要多陪他半小時..爸爸也只好答應..

7:20左右..我見爸爸好像想睡..他雙眼都現了紅根..我叫他合上眼休息..

過後,,我跟哥哥買了少許零食一邊吃就一邊回家了..

回到去..又到悅湖吃甜點..15元有兩碟大大碟的美食..也不算做貴吧..

回到家已經是8:35..媽媽也好轉了..

其後細節不談..

還是要跟翠兒說一聲對不起..

放了你飛機..又要你那樣的急著出門..SORRY..



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed