海洋公園開心的一天
今日7:00就起左身喇..食左好多野就出街lu...
8:00去左RB hm..!~之後陪佢去左買D野..就番ScHo0L..
番到去佢話9點幾先開車-\/-''真係頂佢唔順..!!~
一路坐車都幾悶下..終於到左喇..^v^''好開心..!~
一去到就先坐''攬車''去第二邊玩水..!~''滑浪飛船''牙..!~好玩.唔多水..
不過..等左好耐耐耐耐..~~之後就去下水禮..
開頭以為好低B..點知原來係好好玩架..!!
今次唔係等左好耐..係玩左好耐..
之後好玩我好驚.又好想玩既''越礦飛車''..嚇到傻晒-\/-'''
跟住就去左搵ML佢地..去玩''海盜船''第一次玩驚驚地..第二開始唔驚..
第二次都係陪RB玩-\/-'''玩左好幾次..哈哈..玩到傻左..
跟住去左玩''飛天鞦韆''..係一個好無聊.不過用黎吹涼既遊戲..
好白痴咁玩左好幾廿次..=~='''跟住又去玩左兩次''海盜船''..
玩完去左''摩天輪''就走左去玩番''滑浪飛船''..
點知行行下先知道就開夠鐘..係咁勁跑..到左之後幾乎係冇人..
我地玩左好多次..玩到連D工作人員都同我地熟左-\/-'''
最後就走了..點知走個陣先知原來8點冇''攬車''番過去..
又跑..不過今次係喪跑-\/-'''跑左痴晒線..
好彩趕得到咋..如果唔係就大喇..
點知上到車..賴先生話佢未上車-\/-'''好彩佢又趕得到喎...
玩完番到去..見到學賦佢地係度玩''大力除''..拎左一個超級大獎..
點知佢話拎完冇得再拎任何大獎..牙sir就同佢嘈..終於都可以拎多一次..
之後就走喇..^u^'''
PS;;下次去海洋公園唔好話係KC學生-\/-'''
|