今早捌點就出左街plaY籃球..出左一身汗.應該都減到D..
不過早餐好肥..>^<'''打完波就諗住番屋企喇..點知唔記得問RB攞KeY..
搞到好白痴-\/-'''後來好彩有人借電話俾我..就上左RB屋企..
11點幾就番hm..睇''狗掌門''..不過其實我係打NDS..^o^'''
之後就落街踩單車..好玩>v<'''不過俾人串既-v-'''
行番屋企既途中見到一個小學同學喔------李先生{李卓柱}
[[Ps;;其實唔係好記得佢個名''真係唔好意思-v-'']]
之後又岩岩好番到hm就落雨..非常好彩..^u^''
不過一番到屋企就俾人鬧-^-'''真係頂佢地唔順牙..!!~
保守到屎的父母很討厭!\口/!!
------------------------------------------------------------
我好想要一對平底鞋喔/___________\'''
有什麼好介紹也..!?去wherE買好牙..!?應該買咩色好D牙..!?
Plz俾D意見/_____________\'''
------------------------------------------------------------
各位朋友..請不要再約我了/___________\'''
媽媽禁我足喔..-^-'''她說我很壞..
還說道;;''你壞得把男孩帶回家..你就不要再出街!!!真不要面!!''
唉..媽..我不是這樣的T^T'''可能出街也要找一個大人陪同了...
不過..RB放心..我想我應該也可以跟你去打球的..
不過都只是應該而已..不要抱太大希望..
*[[一切的假話都是盍著良心說 ..你知嗎!?T^T™ |