今天出了旺角去!!
唔知係咪耐冇出咁遠呢..好似搭左好耐車咁..
去到竟然係陪牙媽g0''女人街''=^=....
完全o咀...冇諗過會係咁..
行到死死下..佢先買到一對鞋咁大把...頂佢唔順-/\-''''
佢買完野之後又竟然係唔俾我買野-\/-'''
搞到冇買到沙灘褲..
行行下見到有頂好漂亮既帽..
諗都冇諗都買左-\/-''''
點知買完牙媽先同我講要自己出$$-^-''''
好喇..算數了..
跟住就行去我未行過既地方---朗豪坊..{好白痴吧-\/-'''}
牙媽話一層一層行喎..搞到行左7層先搵到無印..
途中係6樓見到個非常漂亮既PlayBoY...
誰知就是因為唔想俾人鬧..搞到冇買..
都好平o者..5百幾對於一個名牌袋黎講算平喇!!..
咁都唔俾..\口/!!
好..講番去無印..
最無奈係去到無印行左唔夠10分鐘牙媽又話唔好行,,
頂佢個唔順牙!!佢行既又得..我行多幾秒都話晒時間!!
搞到就咁買左小小野就走..\口/!!
屎人頭頭頭頭!!! |