tSUI' BLOG★!
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


拾月拾日 分類: 未分類

死人阮文諾!!

你有無病牙!?無喇喇話我地..

你真系痴線架喎!!

明明系自己錯又鬧人..

有病就食屎..無病就飲尿!!

好心你就吾好影衰我喇!!

人0n你又0n..又要0n得樣衰過人!!

你真系無病牙!?吾好病牙!!病左要開冷氣架!!

講真牙!!自問我地班38個人..就37個都憎你囉!!

仲有一個咪系''狄狄''囉!!/\/\*

真系''盈盈樂樂''啵!!哈哈哈

2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


朋友仔>333< 分類: 未分類

說真的..我看見最近大家很囍歡在Blog中說朋友..

我想..我都要說說了..;;;;

Ra!nBow!

你好搞gag..好得意..好傻..

衰然有時我好驚你發皮氣..但友誼溶化左../\/\*

我囍歡同你玩..我非常囍歡同你玩>v<''

 

次子!

你都好搞GAG..好鍾意同你玩..好癲..

但最近你好火..你要開心D喔!!

我也十分囍歡你!>333<'''

 

細淇!

你好可愛..有時好似公仔甘..做D野又搞笑..

同樣搞gag..

但最近班中既某D男生令你變我 好火..

希望吾會再見到你火個樣喇>333<''

我也囍歡你喔!

 

MayL!nG!

你D動作好搞野..真系好似MSN個公仔..

但有陣時好惡..

你病牙!!休息喇!!

如果聽日見到你番學..我吾開心架/\/\*

 

牙攸!

哈哈..到你喇>333<'''

最近發生大事既你..要開心喔

你同是一個搞gag之人..wakakaka

 

CoCo!

低低能能甘..不過又好聰明..又傻傻地..

你好令人擔心.我好驚驚,,

但我囍歡你..>33<''

 

ReD'''!

最搞笑系你喇..

總系覺得你好搞野..

衰然你睇吾到..但我都要打埋你/\/\*

我囍歡搞野的人^333^'''

 

{↓↓朋友太多..用代詞-\/-''↓↓}

其他班的朋友們!

同你地玩好開心..好囍歡你地..

有D已經做左好多年FD,,有D就新識既..

但你地都系我既朋友,,

我都好鍾意你地..>3333<'''''

 

如果我無提到你個名..吾代表我吾當你系朋友..

只系太多了-\/-''

希望友誼一世!!>33<'''

拾月玖日 分類: 未分類

甘日發生左D咩..其實我都吾多記得../\/\*

無記錯..甘日EnG開始有D火藥味..

不過慢慢又熄左..又吾知咩..又激嬲人..

我成日都瀲嬲人..成日都整到人地吾開心..

我系咪吾應該同人玩..!?

我覺得我好衰..好似我就系''吾開心''甘..

好似我就系''要令所有人吾開心''既個個人甘..

我系咪真系應該自己一個玩..!?

成日都搞到D朋友吾系嬲就吾開心..

吾系開心就擔心我..

我都吾知我到底仲可以俾到D咩佢地..

就算真系有開心..

最近似乎我好小俾到開心佢地..

對吾住!!

E段友誼好辛苦先至好番..

吾想又散..吾想又分開..

我吾知我到底會點..

我好驚甘次系介手..下次會更嚴重..

或者我真系應該接受一個人離開自己..

無論同佢咩關系都好..我都真系會吾開心..

唉..吾講E樣..

 

 

甘日CoCo同我講左一D野..

見到真系好吾開心囉..

甘佢甘講想點先!?

我講左''吾想失去任何一個朋友''

點解佢就要逼我失去佢!?

 

CoCo;;

假如你真系要我吾再理你..

我真系做吾到..

第一;;當我睇過你個Blog..我十分吾開心anD擔心..

第二;;你始終都系我朋友..你始終對我黎講好重要..

因為你系開心果..喊包一定要人哄..你就系哄我既其中一個..

第三;;相識兩年..有開心anD吾開心..難得真系甘FD又散..

真系hunt爆囉..

原因我講完..

我只系想同你講一句..

無論點..我吾會真系吾理你..

我只系想俾個教訓你..

我吾系一個可以攞呢D野黎玩既人..

對吾住..

魯p0         

牙Cle



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed