甘日發生左D咩..其實我都吾多記得../\/\*
無記錯..甘日EnG開始有D火藥味..
不過慢慢又熄左..又吾知咩..又激嬲人..
我成日都瀲嬲人..成日都整到人地吾開心..
我系咪吾應該同人玩..!?
我覺得我好衰..好似我就系''吾開心''甘..
好似我就系''要令所有人吾開心''既個個人甘..
我系咪真系應該自己一個玩..!?
成日都搞到D朋友吾系嬲就吾開心..
吾系開心就擔心我..
我都吾知我到底仲可以俾到D咩佢地..
就算真系有開心..
最近似乎我好小俾到開心佢地..
對吾住!!
E段友誼好辛苦先至好番..
吾想又散..吾想又分開..
我吾知我到底會點..
我好驚甘次系介手..下次會更嚴重..
或者我真系應該接受一個人離開自己..
無論同佢咩關系都好..我都真系會吾開心..
唉..吾講E樣..
甘日CoCo同我講左一D野..
見到真系好吾開心囉..
甘佢甘講想點先!?
我講左''吾想失去任何一個朋友''
點解佢就要逼我失去佢!?
CoCo;;
假如你真系要我吾再理你..
我真系做吾到..
第一;;當我睇過你個Blog..我十分吾開心anD擔心..
第二;;你始終都系我朋友..你始終對我黎講好重要..
因為你系開心果..喊包一定要人哄..你就系哄我既其中一個..
第三;;相識兩年..有開心anD吾開心..難得真系甘FD又散..
真系hunt爆囉..
原因我講完..
我只系想同你講一句..
無論點..我吾會真系吾理你..
我只系想俾個教訓你..
我吾系一個可以攞呢D野黎玩既人..
對吾住..
魯p0
牙Cle |