tSUI' BLOG★!
2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


玖月貳拾陸日 分類: 未分類

又喊!!..

原來真係好煩,,真係好煩好煩,,

聽日仲要番學..

番到學校再介過..可能唔夠痛..吾覺有事,,

唉..

為什麼會變得這樣!?

你吾好再嬲喇,,我吾想冇左你E個FD,,

可能尋晚真係吾開心

但係人人都知..你唔好甘喇..

 

 

冇左一個朋友介一次..一定要介到出血..

最小介兩條..

做錯一件事介一次..同樣要出血先計..

唔開心既;;學壞既,,任介..一定要介到出血!!

任介!!介到死都唔怕..

因為學壞介兩條!!

因為好似冇左個朋友介兩條..

因為吾開心介!!..

 

我學壞喇..想食{x}..

但係又吾食得..更冇錢食..

2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


玖月貳拾伍日 分類: 未分類

E+已經過左12點好耐-\/-''

不過冇所謂喇../\/\.....

 

 

今年玩得好亂牙..

大家都好火..大家都吾開心..

因為好混亂..最後都係分開左好多班人玩..

2:00am.ML同埋次子G0 My Hm訓..

張梳化開大左都好迫,,,

我同次子就3點幾4點先訓..

超悶囉..ML又訓左..又冇野玩喎..又要細聲..

勁想傾TeL牙..個個都吾打得..

E個又吾打得.,,,個個又吾打得..

吾係訓左就係玩緊..

最後悶到訓左..

5點幾醒左..仲以為好早..點知已經5點幾..

之後又訓過,,訓到6點幾7點迫到醒,,

之後就連佢地都醒埋..

又係度玩低能野,,,

跟住就問候人地訓得好唔好..哈哈

又問人訓成點..有冇訓..哈哈=D

最後好似9:00am幾就出左去食野

同MoneY anD牙堯..

食左陣又走..行黎行去..

先係牙堯走..最後連MonEy都走..

後來去左我Hm打TeL..之後G0左KFC..

跟住佢地班有錢人去左唱k下午茶..

{ps;;欣,,TY,,T!ssuE,,ML}

唉..又冇錢..點去牙..!?點解我會甘乜乜架,,,

玖月貳拾伍日 分類: 未分類

甘個月喊左好多次..

大事小事都喊既我太眼淺喇..

下個月就算會喊..都唔可以為小小野就喊..

這是本月總結/\/\''''

 

 

 

今天是中秋..

中秋節快樂!!..

有好多人同我講..

但我都靜係講多謝-\/-''

因為中秋唔快樂..

又同屋企人嘈..

仲要嘈完先出得..

不過班FD冇事好開心../\/\'''''

 

 

 

今日心靈加油站抽中左..

傾左好多野,,

無聊的事.../\/\..

之後係班房唱歌仔..哈哈..超低能..

之後聽到貳號俾人串到冇晒講牙..

超慘牙>^<'''

不過你地要加油努力牙!!

 

 

 

今晚出得喇..Ya!!

不過玖點算可以出..

因為牙哥都係../______________\..

之後就任我玩...But唔可以通霄..

我都唔會喇..xD'''

BaBy們..我可以出來喇..>333333<

你地一定好開心喇../\/\'''

哈哈哈,,

 

 

 

今日大波問左我一樣完全唔明白既事...

超無耐囉..冇喇喇問我..

我仲要問極佢都係度暗示..

超無奈anD勁想打爆佢..

之後先知..

不過免提喇..俾人玩'''''''



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed