2007 年 9 月 26 日 星期三  |
| 玖月貳拾陸日 |
分類: 未分類 |
又喊!!..
原來真係好煩,,真係好煩好煩,,
聽日仲要番學..
番到學校再介過..可能唔夠痛..吾覺有事,,
唉..
為什麼會變得這樣!?
你吾好再嬲喇,,我吾想冇左你E個FD,,
可能尋晚真係吾開心
但係人人都知..你唔好甘喇..
冇左一個朋友介一次..一定要介到出血..
最小介兩條..
做錯一件事介一次..同樣要出血先計..
唔開心既;;學壞既,,任介..一定要介到出血!!
任介!!介到死都唔怕..
因為學壞介兩條!!
因為好似冇左個朋友介兩條..
因為吾開心介!!..
我學壞喇..想食{x}..
但係又吾食得..更冇錢食..
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 玖月貳拾伍日 |
分類: 未分類 |
E+已經過左12點好耐-\/-''
不過冇所謂喇../\/\.....
今年玩得好亂牙..
大家都好火..大家都吾開心..
因為好混亂..最後都係分開左好多班人玩..
2:00am.ML同埋次子G0 My Hm訓..
張梳化開大左都好迫,,,
我同次子就3點幾4點先訓..
超悶囉..ML又訓左..又冇野玩喎..又要細聲..
勁想傾TeL牙..個個都吾打得..
E個又吾打得.,,,個個又吾打得..
吾係訓左就係玩緊..
最後悶到訓左..
5點幾醒左..仲以為好早..點知已經5點幾..
之後又訓過,,訓到6點幾7點迫到醒,,
之後就連佢地都醒埋..
又係度玩低能野,,,
跟住就問候人地訓得好唔好..哈哈
又問人訓成點..有冇訓..哈哈=D
最後好似9:00am幾就出左去食野
同MoneY anD牙堯..
食左陣又走..行黎行去..
先係牙堯走..最後連MonEy都走..
後來去左我Hm打TeL..之後G0左KFC..
跟住佢地班有錢人去左唱k下午茶..
{ps;;欣,,TY,,T!ssuE,,ML}
唉..又冇錢..點去牙..!?點解我會甘乜乜架,,, |
| 玖月貳拾伍日 |
分類: 未分類 |
甘個月喊左好多次..
大事小事都喊既我太眼淺喇..
下個月就算會喊..都唔可以為小小野就喊..
這是本月總結/\/\''''
今天是中秋..
中秋節快樂!!..
有好多人同我講..
但我都靜係講多謝-\/-''
因為中秋唔快樂..
又同屋企人嘈..
仲要嘈完先出得..
不過班FD冇事好開心../\/\'''''
今日心靈加油站抽中左..
傾左好多野,,
無聊的事.../\/\..
之後係班房唱歌仔..哈哈..超低能..
之後聽到貳號俾人串到冇晒講牙..
超慘牙>^<'''
不過你地要加油努力牙!!
今晚出得喇..Ya!!
不過玖點算可以出..
因為牙哥都係../______________\..
之後就任我玩...But唔可以通霄..
我都唔會喇..xD'''
BaBy們..我可以出來喇..>333333<
你地一定好開心喇../\/\'''
哈哈哈,,
今日大波問左我一樣完全唔明白既事...
超無耐囉..冇喇喇問我..
我仲要問極佢都係度暗示..
超無奈anD勁想打爆佢..
之後先知..
不過免提喇..俾人玩''''''' |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 99 | »
|
|