今日考試俾前幾日考試好DD..
因為最小有一科做晒...
但系始終都無信心可以考得好成績..
我都自己系咩料-\/-'''
讀書??我肯定最多系數學叻..
整野食!?難既真系咪搞我..
仲話要做甜品廚師..做到先算喇..
咩都吾識..得個譜..
甘日最後無出到MK..決定好改成禮拜陸去,,
最後都系搵左牙哥陪我去..
有好多野要買牙!!
要買AGP底板;;買手指;;去無印..等等..
底板又吾知幾錢..手指又吾知..
到底邊個可以話我聽帶幾錢去!?
世界上咩都要錢..救命咩!!
如果我E+可以賺錢就好../_______________\..
|