甘日系禮拜伍-\/-'''
跳舞跳舞又跳舞..好支力..好支力..
之後放學結伴去跳高..
跳左幾次都得..跳第二次95就吾得了/_____________\..
好失敗牙!!..仲要整親隻腳..
腫左囉..
跟住就去整野食..
MY L0VE..但系吾識點串-\/-''
之後落番去搵佢地..
同佢地講話整親..覺得自己好無用/__________\
搞到又有野要煩喇..我真系只可以用一個字黎形容''煩!!!''
我驚會跳吾到T^^T'''吾想連累大家..
我要加油!!>^<''''
番到屋企隻腳已經吾屬於自己..
簡直系..超痛囉!!!
真系..吾打喇-\/-'' |