tSUI' BLOG★!
2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


最佳損友]]''''' 分類: 未分類

朋友我當你一秒朋友
朋友我當你一世朋友
奇怪過去再不堪回首
懷緬時時其實還有

朋友你試過將我營救
朋友你試過把我批鬥
無法再與你交心聯手
畢竟
難得有個最佳損友
從前共你促膝把酒傾通宵都不夠
我有痛快過你有沒有{???}
很多東西今生只可給你
保守至到永久
別人如何明白透
實實在在踏入過我宇宙
即使相處到有過裂口

命運決定了以後再
沒法聚頭
說過去卻那樣厚

*問我有沒有
確實也沒有
一直躲避的藉口
非甚麼大仇

為何舊知己在最後變不到老友
不知你是我敵友
已沒法望透

被推著走跟著生活流
來年陌生的是昨日最親的某某*
生死之交當天不知罕有
到你變節了至覺未夠
多想一天彼此都不追究
相邀再次喝酒
待葡萄成熟透
但是命運入面每個邂逅
一起走到了某個路口
是敵與是友
各自也沒有自由
位置變了各有隊友

REPEAT *
早知解散後各自有際遇作導遊
奇就奇在接受了各自有路走
卻沒人像你讓我眼淚背著流
嚴重似情侶講分手

沒有
確實也沒有一直躲避的藉口
非甚麼大仇
為何舊知己在最後變不到老友

不知你又有沒有
掛念這舊友
或者自己早就想碰頭
來年陌生的是昨日最親的某某
總好於那日我沒有沒有遇過某某

拾月叁拾日 分類: 未分類

第二日考試..

數學ok喇..英文全部加埋都吾知有無1頁半..

發覺自己越黎越差..到底我想點!?

吾通我又真系會讀吾成書..!?

希望大家考試考好D喇..

 

2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


拾月貳拾玖日 分類: 未分類

甘日考試..

升上F.2第一次考試..

但系我相信成績吾會好得去邊..

無溫書又吾想溫書..又點會識-\/-''!?

聽日考數學喇..我希望E科可以考好D..

因為系我最GooD既科目...

如果連數學都考得吾好..我F.3吾洗讀誠班..

放左學既經歷真系蝦得死人..

非常得人驚..不過最後都無事..xD'''




siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed