今日好開心..放學吾洗留..
不過我地去左睇朱雀anD銘比賽..E雯都有參加..
希望佢地會攞獎..祝福佢地..
出左學校門口..真系好大件事..
D警察好黑人憎囉..
咩都關佢地事..好{x}捌牙!!成個捌P0甘..
送左牙冼走我就去番搵嘉汶.E嫦..
之後又去左S!u.B屋企..
好玩>\/<'''哈哈..
7:00幾番到屋企..
8:00証實無飯食..好肚餓囉..
之後等牙等..等等下先諗起我尋日買左好多野食..
跟住就勁食-\/-''
我發覺我有小小問題..
[]﹎這顆珍寶珠只屬於我倆..
{他.他.他}想得到''''也請他不要發夢..
把最好的..送給最愛的你❤
尋日無番..甘日有番..
尋日既動作只有;;食藥,,訓教,,食飯
不停甘重覆E幾個動作-\/-'''
甘日好番D..
不過都系病到呆下呆下甘..又系甘咳..
放學去左合唱..做口形..
如果我真系唱出聲..我既聲帶就真系吾洗要..
不過PP知既..佢俾我做口形-\/-''