牙爸牙媽終於都番黎喇>\/<''''
無左佢地兩個晚上..有點兒吾系甘習慣..但系又好開心好FEEL..
無左佢地我會吾自動甘做功課..系壞處..
無左佢地我會吾食早、午餐..系壞處..
無左佢地我會夜左訓..都系壞處..
仲要有小小既吾習慣,,
但系好處就系可以玩-\/-'''''
wakakakakakka..我想玩幾耐電腦都得..幾好牙..
我想幾時洗白白幾時訓都得..真好-\/-''
佢地番到黎有好多野食..不過我有部都吾鍾意食..
好掛住牙媽煮既野食-\/-''
發覺好似有D無左佢地就吾得既感覺..
牙爸又吾小心整親喇..真系吾小心..
希望老豆快D無事喇..
甘日幾個小息都系出左去搵欣欣..
Miss Chow堂又吾記得帶野..又吾見左野..
真系好無用囉-\/-''搞到又要俾佢罰..
但系100次對我黎講..我抄快左..
俾上次抄得靚左D..又俾上次抄快左D..
午膳俾Miss Chow罰個陣見到欣欣..哈哈..原來佢都系度..
一開頭都吾知..到左後尾馬xx話我聽先知..
跟住佢吾小心走錯左落壹樓先知原來行過左..但系已經上吾番去..
之後就系下面行左壹個圈都無就打鐘..
上番去..去左個次所就番班房落去P.E..
P.E玩欖球..發覺欖球好好玩..有興趣xD''''
甘日勁早就番到屋企.. |