甘日妍婷打黎..俾佢嚇親..點知原來系叫我陪佢去玩..
甘甘就同左佢去市中心..
佢陪左我去MONDEN HOUSE攞野之後就諗住去幫部電話增值..
點知帶吾夠錢..失敗而走/____________________\..
之後佢就話去食野喇..我同佢講M街都無野岩我食,加上自己無錢..
最後佢用''甘我請你食囉''E句野令到我食左-\/-'''
都吾系食左好多o者..只系食左一杯麥旋風..
之後佢同我講去影貼紙相..
跟住我正想同佢講吾去既原因個時..
佢用左一個超級爆笑既原因搞到我笑左超耐..
甘又俾佢拉左去影..
影完相..就Go佢Hm..
原本系做緊功課既..不過後來我發現左一樣超級好玩既野..
甘就一路玩一路傾計囉..
估吾到甘樣傾傾下..玩玩下..同埋食下野..都搞左好耐..
最後我6:30先番屋企..
甘日無笑料..吾好意思xD''''
在此..本人祝各位.......
[[除夕大快樂!!]]''''''
|