聽日就聖誕聯歡..仲有4就平安夜..
朋友..你地等既野終於都整完喇..
你地要留番個肚黎食牙>\/<''''
不過吾知食吾食得..因為第一次整甘多..
仲有小小雞手鴨腳添-\/-'''''''
6:20左右..整好晒..之後就送冼冼走..
點知佢竟然留左個銀包系我屋企..真系頂佢吾順..
正一傻P0..仲成日話人地傻-\/-'''
之後行左陣..牙媽打俾我要我番屋企..
希望聽日你地會鍾意食喇..
英文默書零左蛋..吾知老豆會吾會鬧...-\/-''''
明天就要開工喇!!
希望一日之內可以整晒喇..
後日就聖誕聯歡會..
如果可以同埋一大班自己鍾意既FD一齊玩就好喇..
{點解最近打既BLOG甘短!?-\/-''''}