病到成個人呆晒-\/-'''
最近好多人病..發生咩事!?
原本尋日諗住P0相上黎..點知病到7:30就訓左..
訓醒已經系甘日玖點幾..
相又無..個人仲系呆呆地甘-\/-''
[[短-\/-'']]
甘日放學去左合唱..同妹妹玩..
哈哈..佢好得意牙..
之後就落左去搵冼同嫦佢地..
等佢地打完波就陪冼走..跟住再去番會合佢地..
好搞笑的..出席人士有;;
嫦 B 汶 金 妹 琳 良 雀 X X
系甘系度傾計..好開心..好快就可以溶入去..
{X個兩個吾多識-\/-''}
6:30番屋企..
牙媽買左我最想要既野>V<'''
寅系好消息囉..WAKAKAKAKAKAKKKA..
希望個樣野快D用得喇..