甘日俾欣個電話嚇醒左..原來系去搵個舊老師..
因為佢..早左好多起身..
之後好快甘食完飯..做埋家務就沖出門..
去到佢屋企,同佢搶錢..哈哈,,開心屎我..我都有大力既一日>v<'''
跟住就去搵個個牙SIR..原本俾佢嚇親..
最好笑系個牙SIR一直跟住欣,而欣都吾知..
之後系甘行..又行左去食M記..
食完野就去左體育館睇個牙SIR D學生比賽..
3:40就打完..上左牙SIR架車..佢開到好快好正..
落左車就去左糖樓..食到好飽..點知轉個頭就想去食串燒-V-''''''
最後無食到..番到去湖景個邊就撞到鄧鄧佢地..
之後就一齊去左公園玩..影左好多相..有機會就P0ST上黎囉... |