有陣時真系有諗過如果自己做廚師其實系咪害左人..
自己成日都做野打爛野..又吾識整野食..
如果無左食譜..我簡直系泥...
到底我做吾做到廚師架!?
甘日就話系屋企吾小心倒瀉米..聽日就可能將糖同鹽調轉..
大個左就系將老鼠藥當做朱古力..
唉..諗到E度真系好灰..所以做後都無諗落去..
諗左第二樣野..一諗到個樣野就好開心-\/-''''
甘日要番學..好吾願意囉!!
番去坐..系度睇人地咩決賽..悶到嘔白泡..
放左學就出市中..陪牙冼買野..
牙冼不斷甘玩NDS囉..佢玩完之後就到我玩-v-''
玩到差D跌落樓梯..之後由市中行左去兆鄰搭小巴..
岩岩好趕得切有車..
番到屋企..牙媽煮左My L0✖E---牛仔骨..
嘩..超正牙>\/<''因為甘食左好多飯..
甘次實肥死>/\<''不過無所謂喇/\v/\'''
要打既野打完Lu-v-'''早D抖喇..