先祝大波生日快樂先..
大波生日大快樂
甘日系考試既最後一日..我D數學無差度,但系都無好度..
要做到無改變都真系好難-\/-''應該贊下我喇..{低能..}
考完試就去左E嫦屋企..坐左陣之後就番屋企換衫..
搞左好耐..又換左好多次衫..11:30先囉到錢出..
12:00幾到左安定..點知牙冼未到-\/-''..
無所謂喇..等左一陣就同佢行去市中心..到左就打俾E嫦..
跟住就同佢地一齊去買衫..我自己認為買左好小野..但系都OK貴..
買左壹件衫,一條裙,同埋一條頸鏈..
{條裙系我既第一條牛仔裙..E套衫最早新年先會著..}
買左150幾蚊..買完衫就行左陣..之後去左搵小B影相..
部機好快牙>/\<''''不過都影得OK..
影完相就送牙冼走..我同小B就搭K52番屯門..
番到屯門去左搵牙欣..同佢買完野食就去左沙灘..
同佢系沙灘無聊左好耐..之後俾個牙生嚇親-\/-'''
不久就走左Lu..欣欣真的好人..俾左成20蚊我買野食-v-''
我用左13蚊..食得好飽anD好好味..
食完就番屋企Lu.. |