tSUI' BLOG★!
2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


超級特別.. 分類: 未分類

見到人地玩網上拍賣..自己又想試下添..

不過都無野可以囉出黎賣喇..

如果有朝一日我真系想做..我諗我間房應該會亂過垃圾房-\/-'''

吾系講笑..真系等我夠錢就開始實行../\v/\'''

點都要幫自己搵番D錢先得>\/<''

壹月拾日 分類: 未分類

先祝大波生日快樂先..

大波生日大快樂

甘日系考試既最後一日..我D數學無差度,但系都無好度..

要做到無改變都真系好難-\/-''應該贊下我喇..{低能..}

考完試就去左E嫦屋企..坐左陣之後就番屋企換衫..

搞左好耐..又換左好多次衫..11:30先囉到錢出..

12:00幾到左安定..點知牙冼未到-\/-''..

無所謂喇..等左一陣就同佢行去市中心..到左就打俾E嫦..

跟住就同佢地一齊去買衫..我自己認為買左好小野..但系都OK貴..

買左壹件衫,一條裙,同埋一條頸鏈..

{條裙系我既第一條牛仔裙..E套衫最早新年先會著..}

買左150幾蚊..買完衫就行左陣..之後去左搵小B影相..

部機好快牙>/\<''''不過都影得OK..

影完相就送牙冼走..我同小B就搭K52番屯門..

番到屯門去左搵牙欣..同佢買完野食就去左沙灘..

同佢系沙灘無聊左好耐..之後俾個牙生嚇親-\/-'''

不久就走左Lu..欣欣真的好人..俾左成20蚊我買野食-v-''

我用左13蚊..食得好飽anD好好味..

食完就番屋企Lu..

2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


壹月玖日 分類: 未分類

明天考數學..點算好呢!?

我D數學一日比一日差..睇黎我需要補習/_____\..

最囍歡就是數學..最需要努力就是英文..

其他就由得佢喇../\v/\''

希望各位都考到好成績喇..

仲有18日就出去玩喇..好期待喔>\/<'''

[[請盡量吾好問我去邊玩同埋玩D咩-v-'']]



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed