2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| 保打'''''''''' |
分類: 未分類 |
年叁拾晚{=-='''''}

個全合系我放架..
夜晚去左市中睇明星..
←李xx,周柏豪,關楚耀
←準基<3`
←玩遊戲..
|
2008 年 2 月 11 日 星期一  |
| 回鄉記*** |
分類: 未分類 |
番左去只系兩日-v-''
見到牙婆好精神..好開心..
見到兩個可愛既寶寶..*v*'''
番到去第一日{即尋日=-=''}就去牙婆度..
之段就系番屋企訓教-v-'''訓到天光..
點知一起身就聽到好嘈..原來系牙爸D親戚黎左..
0h My G0D!!>/\<'''
之後佢地走左..就到細E一家..
跟住又走..之後細E又番番黎=-='''
真系吾知搞咩..
見到一個有成兩年無見既表哥*o*'''
之後去左肆E度食晚飯..食完飯就番黎LU...
有無掛住我呢!?xD''''
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 99 | »
|
|