甘日體育堂考排球牙..
我好落力囉-\/-''
搞到隻手吾單止紅左..
仲瘀左同埋爆血管=-=\\\搞到隻手好多紅粒..
不過考試合格牙>\/<''''好開心..
打到叁球牙..牙冼見到都為我而覺得開心..
{因為系佢教我-\/-''''}
要多謝攸攸..因為攸攸都有份教我架..
不過我吾小心整傷左佢..對吾住牙..我無心架-/\-''''
放學英文育苗..吾知做咩好比心機..
雖然最後系吾合格..但佢所講既野我都有聽入耳..
第一次甘尊敬黃婷玉-\/-'''
不過我諗如果系平時上英文堂..我諗我都系吾會聽書...
番到屋企又跑左出去買蛋糕..
有欣姐陪住..不斷傾心事>\/<'''
唉..吾好吾開心牙..我知你好堅強既!!/\u/\''
番到屋企好驚嚇-\/-''' |