年叁十既相遲D保番..
新年快樂!!
{吾該..利是牙-w-'''}
各位E+暫時既利是加埋有幾錢呢!?
甘日又同牙媽出街..
又買左兩件衫..買左一個袋..
太好..總於都有新袋用..
牙媽話我系購物狂..
牙媽話如果無左佢我會因為買野而破產..
真系講到佢好為大囉=-=\\\
系萬寶門口撞到一位舊同學..
系利寶又撞到第二班舊同學
系華都撞到LE0佢地..
發覺甘日撞到好多人囉-\/-'''
我系為食貓!?..
E幾日同牙媽出街..食左牙媽好多錢-\/-'''
牙媽話;;遲早俾你食窮我..日日都買成10幾蚊面包..
聽完之後真無奈=-=''''