甘日到11點幾12點E嫦打黎..
原來系傾番甘日諗住點..
12:50左右落左屋企樓下等...
去左兆hEI度買{X}..
妹妹去0k入發達通..我就買雪糕..真系凍凍凍凍..
原本系同MEi一齊出元L0ng..點知佢地趕吾切..甘就分車去..
去到E嫦同妹就去釘耳先..再去會MEi..
之後就齊齊去搵冰踩..不過系踩石地-\/-'''
搵左好耐先搵到..開頭仲要俾人點..
問條某梨個冰場仲系吾系度..佢話無..
點知再問龜..之後D龜又帶我地去囉..
真系好想鬧屎條某梨..
我地踩左1個鍾左右就去食糖水..
B仔牙>\/<''超鍾意食B仔個隻''榴槤班X''囉..
吾知大家鍾吾鍾意食榴槤呢!?如果鍾意食一定要試下..
真系超正超正同超正架..
食完就周圍行..6點幾番市中,,TakEPh0to..
影左兩部..第一部真系超樣衰..第二部好好多囉..可惜禁錯制..
無所喇xD''''
最後番屋企..E一日..我有$110..同一日我用晒D錢囉-\/-''''
E嫦;;
大一碎喇..生日大快樂..
祝你越大越靚女..
雖然撞左生日禮物..但都系希望你鍾意..
|