某小姐;;我遲D會轉校..
醉;;下..轉邊間!?
某小姐;;都系我個頭個D囉..
我打算轉個間都系水手服架..
醉;;下..點解吾轉華德中牙!?
華德中D校服仲靚啵..
又吾洗讀書..校規又吾嚴..
某小姐;;我吾覺得囉..
我反而覺得華德中既校服好撚樣衰..
醉;;..............................
{孚淺!?}{該小姐非信/誠/望班既人}
水手服真系好靚咩!?我又吾多覺..
HK認真C0PE Cat..抄人地日本/台灣既校服風..
人地水手HK又水手..俾D新意牙吾該-\/-''''
華德中真好..崇正都好..
可惜..牙爸吾俾轉校/_________\...
|