件事比我想像中爆得更快..
估吾到甘日自己系班房嬲得甘明顯=-=''
無所謂!!反正遲早你都知!!
吾該你記住!!有自知之名既人好過吾肯接受現實!!
你自己又好得過我咩!?收爹喇..
原本都仲可以好好地地做番朋友..
不過你E D朋友..多一個都死牙!!
吾該吾好再做焗爐囉!!
{遲早全世界都吾x鍾意你牙..到時你就小心D!!}
↑↑↑吾同人囉吾該-\/-'''↓↓↓
甘日同你嘈到番左面..我吾知你心諗咩..
但系我想你知道我D野吾系系人都可以知架..
個人擁有私隱權..就算你要講,都吾該講事實..
希望過左甘日可以當粉筆字甘擦左佢..
我吾想無左你E個爸打囉..更吾想無人陪我飲酒囉..
甘日有班相喇..各位朋友都靚左同型左啵..{-\/-''}
希望下年3誠有40個人,吾多都吾好小..最好變小小就0k晒..^皿^ |