tSUI' BLOG★!
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


叁月拾叁日 分類: 未分類

我願意放生你..不會跟她去爭取你..
朋友走一個黎一個..吾怕多最怕小..
希望會越黎越多FD/\皿/\'''
luNch聽到一個火爆消息..我似個D會爆BEST FD野既人!?
非除我同左個個人反面..同埋我超憎個個人..
IF NOT..I DO NOT DO THAT!!!吾好亂甘話人囉..吾該!!
算..俾面個FD吾同你嘈..
放學送左牙冼走..就番學校搵臭欣..
之後去左玩..食左好多野囉..
7:30P.M番到屋企..扮乖女做功課-\/-''

2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


叁月拾貳日 分類: 未分類

這天人蠢蠢的..行動卻很快..
快得弄傷出雙腿的''腿根''
站的姿勢很累..
心情都皮累了,,我想停下來..
時間卻不斷流動..這算什麼牙!?
世界就是這樣吧!*甚麼都要快快的..
高興的..甘天捌堂都有轉位坐..
沒有老師管的..十分自由..
歷史課..沒有留心下來..反而在不斷做功課..
那是歷史功課吧!..雖不是明天要交..
甘天就已完成了9/10..還留下半頁..懶懶的..
晚上談起電話來..無無聊聊的又過一個多小時..
又在看你們給的留言,,
旭;;多謝..可是我當不來..我不要給她看見我哭..
好羞的..而且都沒膽量`
還是眼白白的看著那個人搶奪她..
還望那個人會對她好..不然我要那個人死給我看!`
我不怕你來當信鳥..可是我倆談話的機會只有小小的25%..
找天來談個痛快吧!!..

2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


給爸打的信;; 分類: 未分類

好爸打..
從F.1吾鍾意你開始..至到E+都發生左好多事..
F.1覺得你又點又點..又搵人蝦你,,
到F.1未開始同番你做朋友..
你想轉校..我同你講我吾捨得你..
最後..因為個間學校滿人所以你無走到..
F.2..你話要做B..要剪頭髮..我反對,但你做左..
12月8號..識你甘耐第一次同你出街..
好記得系同你慶祝生日..當天很高興..
個日開始..同你熟左超多..
之後我地仲一齊去搵嫂嫂同無面..因為你我都識左0K多人..
到某一日你開始對我越黎越吾似朋友..
甚至E+同你嘈到番左面..
我真系會吾捨得囉..我真系吾想無左你E件爸打..
我仲會好記得你吾開心既時候我地一齊飲酒..
你醉左我幫你打俾小SHAN等等既事..
我都記得好清楚..
到甘日..明明系開心既記憶..一刀一刀甘插入我個心..
甘日明明系同你一齊番學..但系你一句說話都吾同我講囉..
當時我真系好想喊..到E+都系..點解吾可以做番朋友!?
你忘記了我嗎!?
系你一開始同我做朋友既動機已經當我透明!?
你只系當我系一件幫你同佢地熟番既工具!?
假如系甘..總好過你答我你真心同我做朋友..
甘樣我可以知道自己系有用..吾系一件無用既野..
還是我們剛開始已經變了陌路人!?
系佢話吾鍾意你先..系我話同番你玩先..
最後系我走先..佢就扮無事..!?
永遠都系我幫完人就吾理我!?連一句吾該都無..
定系我太蠢太易俾人利用!?
永遠都要我走!?點解吾可以好似牙冼,E嫦佢地甘!?
誰教我懂得去為你心痛..
還是一個愚笨的友情心吧!!
我還是真的哭了..
{真的很愛哭吧!?/______________\}



siupig_lan
暱稱: tSU1[★]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
tSU1`
tSU1`
tSU1`
tSU1`s
2008-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Miss Pi XanGA
PauliNE XanGA
S1u B XanGA
牙MEI XANGA
牙Yan XanGA
妍婷 XanGA
蔣雅文 XanGA
遊戲/占卜/時計
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed