豆腐花的一天...
甘朝起身已經有D吾對路..
牙哥煮左好大豌面..但系我食左好小..
仲嘔番晒出黎../____________\..
上天還是玩弄我的身體吧\___/!!
番到學校早會既時候..企左都吾知有無10分鐘就暈暈地..
仲豆腐過豆腐花囉-v-''''
入左e療室..坐左陣都無咩事喇..之後就想嘔囉..
跟住個書記話要探熱..發燒就一定要走..
豆腐花既體溫系38°C..要走牙>/\<'''
但系我吾想走啵-v-'''最後都番左hm..
做左隻豬..吾系訓就系食..
5:30左右..Paul攞功課俾我個陣..聽佢講徐仔番左黎..
豆腐花簡直失控..搞你個屎人錯\_____/''
我早退你先黎番嘉智..我討厭你喔!!>/\<''' |