系大陸打Blog-____________-''
簡直型到爆=]..原來系大陸系上吾到xanga的..
甘朝出門口..系屋企後樓梯撞到牛妹..=-=..
個時簡直凹晒水..我都吾知點解..仲之吾想俾佢地見到我..
番到學校補考Eng..10:00放學..我同CY都吾洗補Maths..{^皿^同道中人..}
放左學行左陣就番屋企準備番大陸lu..
表哥架車好靚...#v#'''影左D無聊相..番到HK入相俾你地睇..
表哥間屋真系好大..但系又好靚..
我同表弟要幫手拖乾淨塊地..個刻先知道住大屋吾系甘易的-_________-\\
好鍾意佢個廚房哇..勁大的..可惜小左個焗爐..
大個左我間屋大幾大都吾多緊要..最緊要系廚房大^皿^'''
如果吾系點整野食..!?哈哈..{-_____________-\\\}
明白你對我再好..我都忍心的失去你..
這次可告訴了我..友情真的幾乎比天下任何事重要..
失去了你一個..我也可不要失去我的一大班好朋友..
明白到我根本吾屬於愛情的..
明白友情真的教人長大..我始終都未放低朋友們..
對不起..是我錯..當初作了1秒決定..令你感到傷痛..
但要謝你..你都讓我明白了世上什麼事對我最重要..
SORRY.. |