yo..我又打Blog喇=] 有無掛住我先!?都知你地無良心架喇/________\.. 我終於都去左買書lu.. 個幾本薄到打吾死人既書竟然要我6百幾蚊\口/'''
甘日去左嫦小姐之家陪佢..系甘睇戲 甘日果然系好無聊...=-='''
尋日又GO左天水圍.. 幾乎日日出天水圍..遲早因為甘搞到破產.. 吾講LU,,P0小小相上黎喇..^皿^''
日記發毛了=-=''' 甘日系屋企扮木頭.. 無乜點''旭''過.. 越黎越懶喇>/\<'' 7點幾有條某里打黎叫我落街..死都要我落/___________\.. 果然過分..-___________-''