{個名甘長既-\/-'''}
甘日7:30就起左身LU..我以為系鬧鐘響所以CUT左次子電話..
到番到學校佢同我講我先知..
之後去第一站;;錦上路..雖然一開始有D悶悶地同埋好熱..
不過之後去左個錦上路叉叉叉俱樂部就好好玩..
去到俱樂部個陣系10:45左右..一開始諗住坐到11:45..
之後聽到牙爸話有得餵兔仔食野..
我同次子,仲有牙冼,豬豬快步甘去搵可愛的兔仔..
餵完兔仔..仲有豬同松鼠..我地就出番去個小食部..
之後到見有金魚玩..20蚊7隻網..可以拎走2條..
我幫次子手..有3條系我幫手架..
之後就出發去機場食自助餐..非常好味牙>\/<'''
食完野就周圍行..見到容祖兒..雖然我吾LIKE佢..但系我都攞左簽名,,
攞左簽名之後就行去''4D電影院''睇戲..
得15分鐘囉..吾該晒-\/-''''
睇完戲去左影貼紙相..
個度仲有好多好野玩..總之機場E個點好好玩^皿^''''
之後4:00左右就走LU..
番到屋企就訓教..6點幾E嫦打黎..
之後陪左佢去屯市買野..又同佢一齊食飯..
''個教訓好貴牙>/\<''..當時既我好大聲甘講左E句野,,
甘就笑左好耐..Hap1 Day!
詳情遲D放相再打^B^''{請期待!}
|